Palautukset ja reklamaatiot

Takuu ja tuotereklamaatiot

Tuotteita koskevat palautukset ja hyvitykset sekä takuu- ja reklamaatioasiat
sähköposti asiakaspalvelu@torkkelinpaperi.fi
puhelin 03 883 9021

HUOM! Ota yhteyttä asiakaspalveluun tuotteen reklamaation yhteydessä ennen sen palauttamista. Näin nopeutat reklamaation käsittelyaikaa.

Takuuaika

Myymillämme tuotteilla on merkkikohtainen takuuaika. Takuuaika ilmenee tuotteen pakkausselosteesta ja/tai tuotemerkin nettisivuilta.

Takuuhuolto

Merkkituotteilla on maahantuojan omat takuuhuoltopisteet. Asiakas toimittaa takuunalaisen viallisen tuotteen suoraan takuuhuoltoon. Takuunalaiset tuotteet toimitetaan huoltoon rahtivapaasti. Toimintaohjeet Torkkelin asiakaspalvelusta. Myymälä ei ota vastaan viallisia takuunalaisia tuotteita.

Tuotteen vaihto tai hyvitys

Jos tuote on viallinen jo uutena tai se on vioittunut kuljetuksessa, tuote vaihdetaan uuteen vastaavaan tai hyvitetään. Tuotteen voi tällöin palauttaa myymälään tai se noudetaan tarvittaessa asiakkaalta. Lisätietoja ja toimintaohjeita Torkkelin asiakaspalvelusta.

Tuotteen palauttaminen

Palautettavan tuotteen mukana tulee olla kuitti tai tieto ostopäivästä, sekä kirjallinen selvitys viasta/palautuksen syystä. Ilmoita viallisesta tuotteesta asiakaspalveluun aina ennen palautusta.

Asiakkaan virheestä johtuva ehjän tuotteen palautus

Asiakkaan tilauksen mukaisesti toimitetun, ehjän tuotteen noudosta palautuksen yhteydessä perimme noutokulut 10,00 euroa alv 0 %. Palautus asiakkaan toimesta myymälään on maksutonta. Palautettavan tuotteen myyntipakkauksen tulee olla avaamaton ja myyntikelpoinen. Pakkaukseen ei saa tehdä minkäänlaisia merkintöjä. Torkkelin Paperin asiakaspalvelu antaa tarkempia toimintaohjeita tuote- ja tapauskohtaisesti.

Laser- ja mustesuihkukasetit

Laser- ja mustesuihkukasetteja koskevat reklamaatiot vain asiakaspalvelu@torkkelinpaperi.fi tai 03 883 9021.