Palautukset ja reklamaatiot
Takuu ja tuotereklamaatiot
Tuotteita koskevat palautukset ja hyvitykset sekä takuu- ja reklamaatioasiat
sähköposti asiakaspalvelu@wulfftorkkeli.fi
puhelin 03 883 9021
HUOM! Ota yhteyttä asiakaspalveluun tuotteen reklamaation yhteydessä ennen sen palauttamista. Näin nopeutat reklamaation käsittelyaikaa.
Takuuaika
Myymillämme tuotteilla on merkkikohtainen takuuaika. Takuuaika ilmenee tuotteen pakkausselosteesta ja/tai tuotemerkin nettisivuilta.
Takuuhuolto
Merkkituotteilla on maahantuojan omat takuuhuoltopisteet. Asiakas toimittaa takuunalaisen viallisen tuotteen suoraan takuuhuoltoon. Takuunalaiset tuotteet toimitetaan huoltoon rahtivapaasti. Toimintaohjeet Torkkelin asiakaspalvelusta. Myymälä ei ota vastaan viallisia takuunalaisia tuotteita.
Tuotteen vaihto tai hyvitys
Jos tuote on viallinen jo uutena tai se on vioittunut kuljetuksessa, tuote vaihdetaan uuteen vastaavaan tai hyvitetään. Tuotteen voi tällöin palauttaa myymälään tai se noudetaan tarvittaessa asiakkaalta. Lisätietoja ja toimintaohjeita Torkkelin asiakaspalvelusta.
Tuotteen palauttaminen
Palautettavan tuotteen mukana tulee olla kuitti tai tieto ostopäivästä, sekä kirjallinen selvitys viasta/palautuksen syystä. Ilmoita viallisesta tuotteesta asiakaspalveluun aina ennen palautusta.
Asiakkaan virheestä johtuva ehjän tuotteen palautus
Asiakkaan tilauksen mukaisesti toimitetun, ehjän tuotteen noudosta palautuksen yhteydessä perimme noutokulut 10,00 euroa alv 0 %. Palautus asiakkaan toimesta myymälään on maksutonta. Palautettavan tuotteen myyntipakkauksen tulee olla avaamaton ja myyntikelpoinen. Pakkaukseen ei saa tehdä minkäänlaisia merkintöjä. Wulff Torkkelin asiakaspalvelu antaa tarkempia toimintaohjeita tuote- ja tapauskohtaisesti.
Laser- ja mustesuihkukasetit
Laser- ja mustesuihkukasetteja koskevat reklamaatiot vain asiakaspalvelu@wulfftorkkeli.fi tai 03 883 9021.