Palvelukonseptit

Apaja

Apaja-asiakaspalvelujärjestelmä mahdollistaa poikkeukselliset asiakashyödyt: kustannusten merkittävän leikkaamisen ja jatkuvan hallinnan sekä asiakkaan resurssien minimoimisen ja yrityksen omaan ydintoimintaan keskittymisen. Apaja-järjestelmä varmistaa sisäisen palvelun korkean laadun.

Kysy lisää myynnistämme:

Myyntijohtaja – sopimusmyynti Sirpa Jokivirta
p. 040 7239 909
sirpa.jokivirta@torkkelinpaperi.fi

Avainasiakaspäällikkö Henri Kosunen
p. 044 721 1503
henri.kosunen@torkkelinpaperi.fi

Avainasiakaspäällikkö Terttu Seppänen
p. 040 5632 929
terttu.seppanen@torkkelinpaperi.fi

Avainasiakaspäällikkö Janne Selin
p. 040 562 5335
janne.selin@torkkelinpaperi.fi

Simppeli

Apajan simppelimpi versio on suunniteltu palvelemaan pääasiallisesti 1-10 toimihenkilön organisaatioita. Paikallistoimittajuus yhdessä Simppeli-konseptin kanssa tarjoaa poikkeuksellisen palvelukokonaisuuden, joka mahdollistaa seuraavat asiakashyödyt:

  • Kustannustehokkuus ja kokonaisedullisuus
  • Helppous ja vaivattomuus
  • Nopeus ja luotettavuus
  • Joustavuus
  • Simppeli-konsepti, ei ehkä täydellinen, mutta paras!

Paras ekoteko on yksinkertaisesti vähentää kulutusta. Me autamme asiakkaitamme siinä!

Tilaustavat

Voit valita itsellesi sopivimman tilaustavan:

  • Verkossa: asiakaskohtaisesti räätälöity WulffNet-tilausjärjestelmä
  • Sähköpostitse: asiakaspalvelu asiakaspalvelu@torkkelinpaperi.fi
  • Puhelimitse: asiakaspalvelu p. 03 883 900
  • Henkilökohtaisesti: asiointi myymälässä ma-pe klo 8-18

Toimitustavat

Oma kuljettajamme Wulff Torkkelin raidallisella autolla ajaa säännöllistä vakioreittiä Päijät-Hämeen, Mikkelin ja Kouvolan talousalueilla. Voit jättää tilauksen toimitettavaksemme tilaustavastasi riippumatta ja se toimitetaan sinulle veloituksetta vakioreitillämme. Reitin aikataulun saat ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@torkkelinpaperi.fi.

Mikäli toimitus on asiakkaan tilauksen mukainen, takaisin noudetuista tuotepalautuksista perimme 10 € (alv 0 %) noutomaksun.

Suoratoimitukset keskusvarastostamme 48 tunnin sisällä tilauksesta. Nouto myymälästä.

Laskutustavat

Vaihda ympäristöystävälliseen verkkolaskuun: säästät luontoa ja rahaa!

Olemme siirtyneet verkkolaskun käyttöön 1.7.2018. Verkkolaskun vastaanottaminen on maksutonta ja se säästää aikaa myös laskun käsittelyssä. Jos kuitenkin haluat vastaanottaa jatkossa perinteisiä paperilaskuja, on kulu paperilaskusta 1.7.2018 alkaen 8,70 eur + alv 24 % per lasku. Laskutusfrekvenssi on valintasi mukaan koontilaskutus ajallisesti ja/tai maantieteellisesti tai toimituskohtainen lasku.

Asiakaspalvelu

Hyvän asiakas- ja paikallistuntemuksen omaava asiakaspalvelumme on palveluksessasi maanantaista perjantaihin klo 8-16. Tavoitat asiakaspalvelumme puhelimitse p. 03 883 900 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@torkkelinpaperi.fi.